trala la la laaa

Tjo :P Idag har jag tränat i Myrsjöhallen. Visste faktiskt inte om det men min tränare ringde pappa så när jag satt och spelade ps3 så kom pappa in och sa:
Idag är det träning, du är med elr?
Jag:
Visst, när börjar den?
Pappa:
Du ska vara hos Johan (tränare) om tjugo min.
Jag:
Okej, dags att byta om då! 

 Jaa det var typ det roligaste idag.--, men nu ska jag typ spela mer ps3 och sen äta :P
Mådag imorn + Lucia!! På morgonen ska vi gå och kolla på när niorna ska ha luciatåg :P  Jag kanske ska ha lite glitter i håret men kanske inte. Idag kom jag på att jag har fysikprov tills på fredag som jag måste plugga till :(
Tjodå :D


Kommentarer
Postat av: Jag

DU SKA INTE HA GLITTER DU SKA HA TOMTELUVA! O OM DU GLÖMMER DET, DÅ JÄVLAR...

2010-12-12 @ 18:50:03
URL: http://josssanduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0